Ketä olemme ja mitä teemme?

Mannerheimin lastensuojeluliitto MLL on avoin kansalaisjärjestö, joka edistää lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia. Paikallisyhdistykset tarjoavat mahdollisuuden monipuoliseen ja innostavaan vapaaehtoistyöhön kaikenikäisille; lasten, nuorten ja perheiden hyväksi.

MLL Maaningan paikallisyhdistys tarjoaa maaninkalaisille lapsille, nuorille ja lapsiperheille toimintaa ja tapahtumia lähellä heitä. Yhdistys toimii täysin vapaaehtoisvoimin ja toimintamme on kaikille avointa. Yhdistyksessämme on noin 50 jäsentä ja toivotamme uudet jäsenet aina lämpimästi tervetulleiksi. Jäsenet tukevat ja mahdollistavat Maaningalla lastentapahtumien ja perheille suunnattujen toimintojen jatkumisen, sillä ilman jäseniä ei olisi yhdistystäkään.

Jos sinulla on ideoita tai halua toimintamme toteuttamiseen ja ideointiin, niin otamme kaikki kiinnostuneet erittäin mielellämme mukaan. Kaikessa toiminnassa, niin suunnittelussa, kokouksissa kuin tietenkin itse tapahtumissa, myös lapset ovat halutessaan mukana. MLL:n jäsenenä saat myös kattavat jäsenedut käyttöösi ja pyrimme tarjoamaan myös paikallisia jäsenetuja, joista tiedotamme jäsenkirjeissä.

Yhdistyksen hallitus 2022:

Fatima Moursad, puheenjohtaja, perhekahvila- ja kerhovastaava

Veera Tuovinen, varapuheenjohtaja

Minna Kukkonen, sihteeri, tilastovastaava, perhekahvila- ja kerhovastaava

Jaana Pääkkönen, rahastonhoitaja, tukioppilasvastaava

Niina-Maria Repetti, jäsenvastaava, tukioppilasvastaava

Salla Pääkkönen

Päivi Roivainen

Haluaisitko tutustua muihin maaninkalaisiin vanhempiin ja perheisiin ja olisitko kiinnostunut toimimaan maaninkalaisten lasten ja nuorten hyväksi?

Kuinka pääset mukaan?

Tule mukaan joukkoomme, niin pääset suunnittelemaan, ideoimaan ja järjestämään erilaisia lasten, nuorten ja perheiden tapahtumia ja tilaisuuksia alueellamme. Jokainen saa osallistua sen verran kuin pystyy ja haluaa, ja lapsetkin ovat aina tervetulleita mukaan kaikkeen suunnitteluun ja järjestelyihin. Toiminnassamme tärkeintä on halu olla jakamassa ja kokemassa lasten riemua kanssamme :)

Meihin saa yhteyden ota yhteyttä -lomakkeella,  sähköpostitse mll.maaninka@gmail.com tai Facebookin messengerin kautta. Toivomme myös palautetta toiminnasta ja ideoita tulevaan toimintaan!

Ollaanpa yhteyksissä! :)

Myös liittymällä jäseneksemme mahdollistat toimintamme, joten liity mukaan:

Jäsenenä saat toiminnan tukemisen ilon lisäksi monenlaisia etuja:

MLL valtakunnalliset jäsenedut

Valtakunnallisten jäsenetujen lisäksi MLL Järvi-Suomen piirillä ja omalla paikallisyhdistyksellä on omia jäsenetuja jäsenilleen.