Täältä löydät tietoa toiminnastamme

Maaningan Urheilutalolla meillä on ollut pääsääntöisesti syyskuulta huhtikuulle sunnuntaisin avoin ja maksuton perheliikuntavuoro, jossa jokainen perhe pääsee käymään itselleen sopivina kertoina, koska vuoro ei ole sitova. Lisäksi olemme mukana Kuopion Perheentalon koordinoimissa Kaikkien perheiden illoissa, jotka ovat olleet Maaningalla noin kerran kuussa kesää lukuunottamatta.

Näiden säännöllisten toimintojen lisäksi järjestämme tapahtumia, teatteri- ja taikuriesityksiä, erilaisia ulkotapahtumia ja retkiä  vuosittain. Osallistumme lisäksi yhdessä muiden maaninkalaisten toimijoiden kanssa erilaisiin paikallisiin tapahtumiin ja tempauksiin. Seuraa ilmoitteluamme yksittäisten tapahtumien, retkien ym. osalta näiltä sivuilta tai fb-sivumme kautta.

Mikäli sinulla on ideoita tai tarjota toimintaa tai aikaasi toiminnan järjestämiseen, niin kuulemme erittäin mielellämme näistä :)

Avoin perheliikuntavuoro

Tervet.uloa

perheliikuntavuorollemme

Maaningan Urheilutalon salissa

sunnuntaisin klo 9.30-11.00

10.9.2023 - 24.3.2024

(ei loma-aikoina)

Liikuntavuorolle ovat tervetulleet n. 0-12-vuotiaat lapset vanhempineen/huoltajineen.

Vuoro on maksuton, eikä vuorolle tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Vuorolle suositellaan tultavan liikuntaan sopivassa varustuksessa, ja vesipullo kannattaa ottaa mukaan sekä lapselle että itsellesi. Vuorolla meillä on käytössämme salista löytyvät renkaat, köydet, erilaisia patjoja, maalit, trampoliini jne. Lisäksi MLL:llä on muutamia omia mailoja ja -palloja (sähly, sulkapallo, pingis) käytössä vuorolla, mutta voitte ottaa halutessanne omat pallot ja mailat mukaan vuorolle. Otamme myös mielellämme urheiluvälineitä vastaan, mikäli ylimääräisiä käyttökuntoisia löytyy :)

Jotta pitäisimme huolta toisistamme ja terveydestämme, osallistutaan vuorolle ainoastaan täysin terveinä. Lisäksi kädet tulee pestä vedellä ja saippua ennen ja jälkeen vuorolle osallistumisen.

Vuorolla lapset liikkuvat yhdessä vanhempiensa/huoltajiensa kanssa, ja lapset ovat vanhempiensa vastuulla; kaikilla on kuitenkin oikeus ja velvollisuus puuttua, mikäli havaitsee vaaratilanteen.

Jokainen auttaa tavarat paikoilleen vuoron loppuessa.

Liikuntavuorolla on paikalla on aina vastuuhenkilö, joka huolehtii ovien avauksen ja että kaikki toimivat asianmukaisesti.

Seuraathan ilmoitteluamme, jossa kerromme mahdollisista vuorojen peruuntumisista.

Tervetuloa liikkumaan yhdessä!

-----------------------------------------------------------

Kaikkien perheiden illat Maaningalla

Teemme Kuopion Perheentalon kanssa yhteistyötä, kun Perheentalolta jalkaudutaan myös Maaningalle

Kaikkien perheiden iltoihin.

Elokuussa aloitellaan Meidän Maaninka festivaaleilla

ke 23.8.2023 klo 15-19

Maaningan nuorisotilan ympäristössä (Maaninkajärven koulun takana).

Tervetuloa kaikki :)

Lisätietoja Perheiden illoista : Kuopion Perheentalon koordinaattori Liisa Törn, puh. 050 3172656